مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

صحبت درباره رابطه جنسی با همسر | گفتگو درباره مسائل زناشویی

صحبت درباره رابطه جنسی با همسر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از زوجین نمی‌توانند درباره رابطه جنسی صادقانه و بی‌پرده با هم صحبت کنند، چراکه در بسیاری از فرهنگ‌های سنتی و قدیمی، رابطه جنسی به عنوان یک تابو شناخته می‌شود. اما با توجه به اهمیت رابطه جنسی و تاثیر آن بر رابطه عاطفی، لازم است که زوجین این تابو را بشکنند و در این مورد با یکدیگر صحبت کنند تا بتوانند رابطه جنسی رضایت بخش‌تری را تجربه نمایند. زوجینی که در این باره با یکدیگر صحبت نمی‌کنند رضایت جنسی کمتری را تجربه کرده و در نهایت در زندگی مشترک با مشکل مواجه می‌شوند. با آگاهی از راه‌های صحبت درباره رابطه جنسی با همسر و کمک گرفتن از یک فرد متخصص می‌توانید کیفیت رابطه جنسی خود را افزایش دهید. برای کسب اطلاع بیشتر در زمینه مشاوره جنسی کلیک کنید. 

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو خدمات 

 

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

 

مشاوره تلفنی - مشاوره تلفنی خانواده - مشاوره تلفنی ازدواج - مشاوره تلفنی خیانت - مشاوره تلفنی کودک - مشاوره تلفنی جنسی - مشاوره تلفنی ترک اعتیاد - مشاوره شغلی تلفنی - مشاوره تلفنی تحصیلی - مشاوره حضوری - مشاوره خانواده - مشاوره ازدواج - مشاوره خیانت - مشاوره کودک - مشاوره جنسی - مشاوره ترک اعتیاد - مشاوره شغلیمشاوره تحصیلی

از جمله مهمترین موضوعاتی که شما باید بر روی آن ها 

ترک تریاک - ترک متادون - ماده مخدر گل - ترک ترامادول - تربیت کودک - تست اعتیاد - ترک اعتیاد - درمان استرس - درمان اضطراب - درمان افسردگی - علائم افسردگی - روانشناسی کودک - ملاک انتخاب همسر 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع:

صحبت درباره رابطه جنسی با همسر

 گفتگو درباره مسائل زناشویی

اهمیت صحبت درباره رابطه جنسی با همسر

شاید این جمله زیبا را شنیده باشید که می‌گویند (عشق واقعی متولد نمی‌شود بلکه ساخته می‌شود) شما برای ساختن یک رابطه جنسی عاشقانه باید تلاش کنید نه این که منتظر باشید خودش پیش بیاید. مهم‌ترین قدم برای ساخت یک زندگی جنسی سالم، صحبت در مورد چگونگی آن است.

صحبت کردن باعث می‌شود که این مساله برای خودتان و طرف مقابل روشن‌تر گردد، مشکلات حل شوند و رابطه جنسی بهبود یابد. برعکس صحبت نکردن در این باره باعث می‌شود مشکلات جنسی حل نشده باقی بمانند، زندگی عاطفی شما دچار مشکل شود و حتی رابطه‌تان به خیانت و طلاق برسد.

 

تماس با مشاور

دلایل ترس از صحبت درباره رابطه جنسی

صحبت‌کردن درباره موضوعاتی که بر سر آ‌ن‌ها اختلاف وجود دارد، همیشه سخت است؛ چراکه انسان دوست دارد از احساسات منفی طفره برود و از آن‌ها فرار کند. دقیقا همان‌طور که بسیاری از افراد باوجود دندان‌درد از رفتن به دندان‌پزشک طفره می‌روند، دوست ندارند درباره مسائل حساس نیز با همسرشان حرف بزنند. اما سکوت در این موارد بالاخره روزی نتایج منفی خود را آشکار می‌کند.

همچنین به دلیل تربیت نادرست و فرهنگ غلط، صحبت درباره رابطه جنسی می‌تواند ناراحت کننده باشد. بسیاری از افراد به خصوص خانم‌ها با لذت بردن از رابطه جنسی احساس خجالت کرده و کمتر در این رابطه حرف می‌زنند. شکاندن تابوها و خلاصی از تربیت نادرست آسان نیست. شما باید کم کم خود را به حرف زدن درباره رابطه جنسی عادت دهید.

و دیگر اینکه در خیلی از فرهنگ‌‌ها، آموزش جنسی صحیحی وجود ندارد و خیلی از افراد هیچ اطلاعی درباره آناتومی جنسی خود و همسرشان، فانتزی‌های جنسی، اختلالات جنسی و… ندارند. به همین دلیل از صحبت کردن اجتناب می‌کنند. بالا بردن اطلاعات جنسی از طریق خواندن مقالات و کتاب‌های موجود در این زمینه و همچنین مراجعه به مشاور می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

 

زمان و مکان صحبت درباره رابطه جنسی با همسر

یک مکالمه خوب و موثر زمانی اتفاق می افتد که هر دو لباس راحتی بر تن کرده و خسته، عصبی و گرسنه نباشید. از حرف زدن بعد از رابطه جنسی، در تخت خواب و زمانی که همسرتان درگیری‌های ذهنی زیادی دارد خوددداری کنید. زمان مناسب صحبت در این باره می‌تواند وقتی باشد که در خانه تنها هستید، شام خورده‌اید، خسته نیستید و هیچ کدام کار مهمی برای انجام دادن ندارید.

 

چطور باید درباره رابطه جنسی صحبت کنیم؟

صحبت درباره رابطه جنسی بسیار مهم و حساس است به همین دلیل باید در این باره نکاتی را در نظر بگیرید که به شرح زیر هستند:

1. صحبت درباره رابطه جنسی با همسر | به جای منتقد بودن مشوق باشید

مثلا به جای این که بگویید تو هیچ وقت قبل از رابطه من را نوازش نمی‌‌کنی، بگویید چند هفته پیش که با نوازش کردن رابطه خود را آغاز کردیم بسیار برای من لذت بخش‌تر بود و دوست دارم دوباره این تجربه را تکرار کنیم. یا به جای این که بگویید تو هیچ وقت من را ارضا نمی‌کنی، بگویید زمان‌هایی که من را به بالاترین حس لذت می‌رسانی را بیشتر دوست دارم.
به طور کلی نباید منفی باشید. از تحقیر و سرزنش و مسخره کردن طرف مقابل به شدت بپرهیزید. احترام طرف مقابلتان را کاملا حفظ کنید.

2. رک و راست باشید

اگر شما خودتان از این امر آگاه نباشید که چه محرکی میل جنسی شما را افزایش می‌دهد، هرگز نمی‌توانید این موضوع را به شریک جنسی‌تان بفهمانید. اگر پیش از این بی هیچ مقدمه‌ای سراغ دخول می‌رفتید اما حالا علاقه دارید اول معاشقه انجام دهید، این را با همسرتان در میان بگذارید. حرف‌هایتان را صریح و روشن بگویید و چیزی را پنهان نکنید.

3. صحبت درباره رابطه جنسی با همسر | عجله نداشته باشید

اکثر زوج‌ها حتی زمانی که خود را برای حرف زدن قانع می‌کنند نیز دوست دارند زودتر مکالمه را تمام کرده و از موقعیت فرار کنند. این کار درست نیست، شما باید با آرامش بین نیم ساعت تا یک ساعت در این باره صحبت نمایید. از طرف دیگر انتظار نداشته باشید که با یک بار حرف زدن مشکل شما حل شود. باید دفعات متعددی در این باره با هم حرف بزنید.

4. صمیمیت را بین خودتان بیشتر کنید

شاید شما یک ازدواج سنتی داشتید و هنوز از هم خجالت می‌کشید. شاید هم در اواسط ازدواج خود هستید و به دلایل مختلفی از هم دور شده‌اید. در هر صورت باید رابطه عاطفی خود را بهبود داده و صمیمیت بین خود را افزایش دهید تا راحت‌تر بتوانید در این باره صحبت کنید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه مسائل جنسی می‌توانید در ساعت از روز برای مشاوره جنسی تلفنی از طریق شماره 02166419012 با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو تماس حاصل نمایید.

آیا رفتن پیش مشاور می‌تواند به بهبود رابطه جنسی کمک کند؟

متخصصین در زمینه مشاوره جنسی می‎‌توانند به شما کمک کنند تا در رابطه با موضوعات جنسی شفاف‌تر شوید. مشکلات و فانتزی‌های خود و همسرتان را بهتر تشخیص دهید و بتوانید راحت‌تر در این باره صحبت نمایید.

_ممکن است صحبت درباره رابطه جنسی با همسر باعث ناراحتی و آسیب دیدن رابطه شود؟

اگر تمامی نکات گفته شده در این مورد را رعایت کنید و از روانشناس نیز کمک بگیرید، آسیبی به رابطه شما وارد نمی‌شود بلکه رابطه‌تان بهتر نیز خواهد شد. اگر ناراحتی هم در این باره صورت گیرد، موقتی است و جدی نخواهد بود.

 

شماره تماس ذهن نو

 

منبع:

صحبت درباره رابطه جنسی با همسر

 گفتگو درباره مسائل زناشویی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد