مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

به ندای درون اعتماد کنم؟ راه های شنیدن ندای درون

ندای درون یکی از موضوعاتی است که نظرات زیادی در مورد آن وجود دارد. در واقع نمی‌توان به طور قطعی در مورد آن اظهار نظر کرد. اما برای همه افراد اتفاق افتاده است که ندایی در ذهن آنها شروع به صحبت کرده و یا مسائلی را به آنها یادآوری می‌کند. در برخی از موارد افراد آنها را جدی نگرفته و یا تصور می‌کنند که خیالاتی شده اند. اما این موضوع با توهم متفاوت است و جنبه روانشناختی دارد. گوینده این صحبت ها مشخص نیست و یا اینکه از کجا نشات می‌گیرند. اما به طور کلی بهتر است افراد به آنها توجه کرده و گاهی طبق آنها پیش روند. البته این به معنی نداشتن اختیار و یا سپردن همه چیز به این نداها نیست. در این مقاله قصد داریم جنبه های مختلف این موضوع را بررسی کنیم. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.


برای دریافت مشاوره در زمینه ندای درون می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در کلینیک تخصصی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع : ندای درون 

ندای درون

گاهی توصیه هایی از دیگران می‌گیریم که به ندای درون گوش بده و یا با قلبت تصمیم بگیر. شاید برای ما سوال شود که منظور از این حرف ها دقیقا چیست؟ اما اگر بیشتر دقت کنیم متوجه خواهیم شد که گاهی صدایی از درون با صحبت کرده و رهنمود هایی به ما می‌دهد. افراد آن را به مسائل مختلفی مرتبط می‌کنند. حال آنکه نمی‌توان همیشه برحسب آنها عمل کرد.  برای برخی از افراد شناسایی آن آسان تر بوده اما برخی از افراد به طور کلی آن را نمی‌توانند درون خود بیابند. این حس درونی در بیشتر موارد به کمک ما آمده و مسائلی را برای ما روشن می‌کند. بهتر است در این مورد اطلاعاتی کسب کرده و در مواقع لزوم از آنها استفاده کنیم. برای آشنایی بیشتر با حس ششم کلیک کنید.

بخش های مختلف ندای درون

ندای درون افراد به بخش های مختلفی تقسیم شده و یا تعبیرات مختلفی برای آن در نظر گرفته می‌شود. برای برخی تنها در غالب صدا ظاهر شده اما برای دیگران کاملا حسی است که به آنها راه ها نشان می‌دهد. ندای درون در این قسمت به بخش های الهامات و نجواها قابل تقسیم است. برای اطلاع از روش های یادگیری مهارت تصمیم گیری درست کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد