مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

ورزش یوگا برای چه بیماری هایی مفید است

ورزش یوگا در دسته فعالیت‌های جسمی و روانی قرار می‌گیرد که برای اولین بار در هند انجام شد؛ اما در حال حاضر در سراسر جهان به عنوان نماد آرامش و تندرستی شناخته شده است. حرکات یوگا شامل تمرینات جسمی، ذهنی و خودشناسی است که منجر به ایجاد هماهنگی میان ذهن، روح و جسم می‌شود. کسی که اقدام به انجام مستمر تمرینات یوگا می‌کند، ضمن رسیدن به آرامش روانی در جهت سلامت جسمی خود نیز تلاش می‌کند؛ چراکه یوگا باعث ترشح هورمون‌های مختلف در سطح بدن می‌گردد. این ورزش از نظر برخی تشابه زیادی با طرق نیایش و ارتباط با مرجع هستی نیز دارد. در ادامه به طور کامل درباره فواید و چگونگی انجام ورزش‌ یوگا شرح داده‌ایم. برای دریافت مشاوره فردی کلیک کنید.


برای دریافت مشاوره در زمینه ورزش یوگا می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:  ورزش یوگا برای چه بیماری هایی مفید است

تعریف ورزش یوگا

پیدایش ورزش یوگا به هفت هزار سال قبل باز می‌گردد اما اگر دقت کرده باشید طی سال‌های اخیر بسیار فراگیر شده و مورد توجه مردم قرار گرفته است. یوگا شامل برخی از تمرینات ذهنی، جسمی و روحانی است که برای بالا بردن کیفیت زندگی انسان‌ها استفاده می‌شود و آرامش بدن و روان را به دنبال دارد.

در این فعالیت سیستم‌های مختلف بدن شامل سیستم اعصاب و غدد ترشحات داخلی با یکدیگر هماهنگ می‌شوند و تاثیر مستقیمی بر روی سیستم‌های داخلی و اندام‌ها دارند. به طوری که این ورزش به عنوان روشی برای درمان اضطراب نیز شناخته می‌شود. برای آشنایی با سایر روش‌های درمان اضطراب کلیک کنید.

تاریخچه ورزش یوگا

قدمت ورزش یوگا به 5000 سال پیش در هندوستان برمی‌گردد. حرکات یوگا تنها یک ورزش نیست بلکه تمرینات حسی هستند که بر سلامت روان نیز تاثیر دارند. در اواخر دهه 1890 این تمرینات به جهان غرب نیز گسترده شده و محبوبیت زیادی پیدا کرد. یوگا همچنین گاهی به عنوان یک مکتب فلسفی، عرفانی و یا معنوی شناخته می‌شود.

انواع ورزش یوگا



از آنجایی که ورزش یوگا تنهامختص چند تمرین به خصوص نیست؛ انعطف پذیری زیادی داشته و به طیف وسیعی از حرکات کشش که بر تنفس و استقامت تمرکز می‌کنند می‌توان یوگا گفت. این ورزش خود شامل انواع مختلفی است که شامل موارد زیر می‌شود.

آشتانگا

بیکرام

هاتا

یانگار

کوندالینی

قدرتی

بارداری. برای آشنایی با نحوه انجام ورزش در بارداری کلیک کنید.

تأثیر ورزش یوگا در زندگی

در حال حاضر افراد مختلف زندگی پرمشغله و پرتنشی را تجربه می‌کنند. یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که می‌توان به کمک آن در این زندگی پرتنش به تندرستی و شادابی رسید، یوگا‌کردن است.

ورزش‌ یوگا در بردارنده تمریناتی است که از میزان خستگی‌های روزانه می‌کاهد و باعث آرامش گرفتن روح و روان می‌شود. بسیاری بر این باورند که یوگا هنرزندگی است؛ چراکه می‌تواند با عجین شدن در فرد بر تمامی جنبه‌های حیاتی زندگی او تاثیرگذار باشد.

ورزش‌ یوگا می‌تواند این قدرت را به فرد بدهد که در برابر مشکلات و استرس‌های زندگی مقاومت بیشتری از خود نشان دهد؛ چراکه اولین کارکردیوگا افزایش سلامت روان است و همین موضوع مهمی است که می‌تواند عملکردهای فرد را تحت تاثیر قرار دهد.

فواید ورزش یوگا برای سلامتی

همانطور که اشاره کوتاهی کردیم بخشی از فواید ورزش یوگا مرتبط با سلامتی انسان است. در ادامه به فوایدیوگا برای سلامتی انسان پرداخته‌ایم.

اولویت همسر یا والدین

احتمالاً این سؤال برای شما نیز پیش آمده که باید اولویت را به همسر داد یا والدین ( پدر و مادر )؟ بسیاری از زوج‌ها به‌خصوص در سال‌های اول زندگی درگیر این سؤال می‌شوند که همسر مهم‌تر است یا پدر و مادر؟ پاسخ به این سؤال تا حد زیادی مسیر زندگی شما و موفقیت‌تان در ازدواج را مشخص می‌کند. اگرچه پدر و مادر برای همه ما باارزش‌ترین داشته‌هایمان هستند بااین‌حال اگر همسرتان احساس کند اولویت اول زندگی شما نیست احتمالاً مشکلاتی را در زندگی زناشویی خود تجربه خواهید کرد. بااین‌حال تعادل برقرار کردن بین همسر و پدر و مادر مخصوصا در سال‌های اول زندگی کاری دشوار است. اگر شما یا همسرتان در این زمینه دچار چالش شده‌اید حتما از خدمات مشاوره خانواده تلفنی استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اولویت همسر یا والدین می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره خانواده تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:  اولویت همسر یا والدین

اولویت همسر یا والدین |همسرت نفر اول زندگی باید باشه

تقریباً تمامی مشاورین خانواده در جواب این سؤال به همسر اشاره می‌کنند. متأسفانه بسیاری از خانم‌ها یا آقایان تصور می‌کنند که اگر همسرشان را در اولویت زندگی قرار دهند در حق پدر و مادرشان رفتار بدی کرده‌اند. حتی می‌توان گفت این موضوع در خیلی از دختران و پسران باعث عذاب وجدان آن‌ها خواهد شد. اما حقیقت این است که وابستگی بیش‌ازحد به والدین برخلاف جریان طبیعی زندگی است. اینکه شما بخواهید برخلاف جریان طبیعی زندگی رفتار کنید پیامدهای منفی بسیاری برای‌تان دارد.

در مسیر طبیعی زندگی همه ما پس از رسیدن به سنین جوانی می‌بایست از خانواده اولیه‌مان مستقل شویم. این استقلال ابعاد مختلفی دارد که یکی از آن‌ها ازدواج و تشکیل خانواده جدید است. وقتی شما خانواده جدیدی برای خود می‌سازید به این معنی است که دیگر باید بیشتر توجه‌تان را بر خانواده جدید و رشد و پیشرفت آن خرج کنید.

اما این موضوع به‌هیچ‌عنوان به معنای این نیست که از این به بعد وظیفه‌ای در قبال خانواده خود ندارید و باید پدر و مادرتان را رها کنید. شما به‌عنوان یک فرزند همیشه در مقابل پدر و مادرتان مسئول هستید؛ و می‌بایست زحمات آن‌ها را جبران کنید. اما برای رسیدن به این هدف نباید از سهم همسر و خانواده خود چیزی کم کنید. برای آشنایی با ویژگی ها و معیارهای خانواده سالم کلیک کنید.

اولویت های زندگی یک مرد چیست؟

همیشه انتخاب بین همسر و والدین نیست. اولویت بندی ها می تواند هر چیزی در زندگی باشد. کار، دوستان، فرزندان و…. هر کدام میتوانند جای همسر را بگیرند. در ادامه رایج ترین اولویت بندی ها غیر از همسر را از نظر مردان در زندگی شرح داده ایم.


خواندن داستان سکسی توسط شوهر در چه صورت ایراد ندارد؟

ر

خواندن داستان سکسی توسط شوهر کمی غیرطبیعی و عجیب به نظر می‌رسد. اما بررسی دلایل اینکار می‌تواند هم به همسر و حتی خود زنان کمک کند تا زندگی جنسی بهتری داشته باشند. به طور کلی افراد فانتزی های جنسی متفاوتی داشته و گاها آن را بروز داده و یا آن را سرکوب می‌کنند. انجام اینکار مانند تماشای پورن توسط همسر است. چرا که تا حدی تحریک کننده بوده و از نظر ذهنی افراد را تحریک می‌کند. اما سوال اصلی اینجاست که افراد در صورت داشتن همسر و شریک جنسی ثابت چرا از روش های دیگری به دنبال لذت جنسی هستند؟ پاسخ دادن به این سوال با کمک متخصص امکانپذیر بوده و افراد می‌توانند از طریق آن زندگی جنسی بهتری داشته باشند. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.


منبع:  خواندن داستان سکسی توسط شوهر در چه صورت ایراد ندارد؟


برای دریافت مشاوره در زمینه جنسی می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

خواندن داستان سکسی توسط شوهر چه معنایی دارد؟

امروزه به دلیل دسترسی سریع و آسان افراد به اینترنت افراد می‌توانند با یک جست و جوی ساده این داستان ها را پیدا کرده و آنها را مطالعه نمایند. شاید یکی از دلایل اصلی شیوع اینکار میان زوجین همین دسترسی آسان است. اما بعد از مدتی برای افراد اینکار تبدیل به عادت شده به جای برقراری رابطه جنسی با همسر خود به سراغ مطالعه این داستان ها می‌روند.

به دلیل اغراق و گاها نشان دادن تصاویر جذاب از رابطه جنسی، افراد اینکار را لذت بخش‌تر از برقراری رابطه جنسی می‌دانند. خواندن داستان سکسی توسط شوهر از لحاظ روانی می‌تواند آسیب بزرگی را به همسر او وارد نماید. از این رو بهتر است زوجین در این مورد با کمک یکدیگر اقدام کرده و آن را برطرف نمایند. برای اطلاع از نحوه برخورد با خیانت مردان کلیک کنید.

علت خواندن داستان سکسی توسط شوهر


خواندن داستان سکسی توسط همسر بعد از مدتی می‌تواند تبدیل به یک عادت رفتاری گردد.به همین دلیل پیدا کردن علت آن می‌تواند از این موضوع جلوگیری کرده و همچنین زندگی جنسی زوجین را به حالت عادی برگرداند. برخی از دلایل این موضوع شامل موارد زیر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با انواع نیازهای جنسی مردان کلیک کنید.


ترک ترامادول 100-200-۲۲۵ | برای ترک ترامادول چی بخوریم

ترک ترامادول 100 ، 200 و 225 چه روش هایی دارد ؟ متاسفانه امروزه اعتیاد به برخی داروهای غیر مجاز از جمله ترامادول در بین افراد رواج پیدا کرده است. این دارو به دلیل داشتن مواد تسکین دهنده و هم چنین اثرگذاری بر گیرنده‌های سروتونینی در مغز موجب احساس آرامش و شادی کاذب می‌شود. به همین خاطر افرادی که به طور طبیعی نمی‌توانند هیجانات مثبت را در زندگی خود تجربه کنند و کسانی که دچار دردهای مزمن هستند، ممکن است نادانسته جذب این ماده مخدر شده و تحت تاثیر حالات خوشایند ناشی از آن قرار بگیرند. امروزه برای ترک ترامادول روش‌های گوناگونی ابداع شده که از جمله آن‌ها می‌توان به دارو درمانی، خانواده درمانی و رواندرمانی فردی اشاره کرد. جهتکسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روش های ترک ترامادول تا پایان مطلب با ما همراه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع مواد اعتیاد آور کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ترک اعتیاد به ترامادول می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره ترک اعتیاد تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:  ترک ترامادول 100-200-۲۲۵

بهترین روش ترک ترامادول 100 – 200 – 225

امروزه برای ترک مواد مخدر روش‌های گوناگونی ابداع شده است. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند که موانع درمانی نظیر تجربه حالات جسمانی ناخوشایند یا دغدغه‌های ذهنی مختلف را پشت سر بگذارید و دوران پرهیز و سم زدایی را با سهولت بیشتری طی نمایید. برای انتخاب بهترین روش ترک، ابتدا لازم است مشاوره ترک ترامادول دریافت کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا در مسیری قدم بگذارید که متناسب با نیازها و خواسته‌های شما باشد. ما در ادامه به مهم‌ترین روش‌هایی که امروزه برای ترک ترامادول به کار می‌روند اشاره کرده‌ایم. برای آشنایی با سریع ترین روش های ترک مواد مخدر کلیک کنید.

نتیجه ترک خودسرانه ترامادول : بدتر شدن علل شروع مصرف و اضافه شدن عوارض قرص ترامادول

1. ترک به کمک متادون تراپی

متادون نوعی داروی شبه افیونی است که اثراتی مشابه با ترامادول در مغز ایجاد می‌کند. در واقع این دارو با اثر گذاری بر گیرنده‌های اپیوئیدی می‌تواند علائم ناخوشایند ناشی از ترک ترامادول را کاهش داده و به این ترتیب مسیر درمان را برای شما هموار نماید. البته توجه داشته باشید که متادون حتما باید طبق تجویز و دستور پزشک مصرف گردد چرا که این دارو نیز از قابلیت اعتیادآوری برخوردار است و مصرف نا به جای آن می‌تواند مشکل جدیدی را به مشکلات قبلی شما اضافه نماید.

2. ترک ترامادول به کمک ب 2 یا بوپرونورفین

ب 2 یا بوپرنورفین داروی دیگری است که همانند متادون در فرایند سم زدایی بدن از ترامادول به کار گرفته می‌شود. در واقع ب 2 نیز می‌تواند علائم ترک ترامادول را کاهش داده و باعث شود افراد بتوانند با رنج کمتری این مرحله را پشت سر بگذارند. با این حال این دارو هرگز نباید به طور خودسرانه مصرف شود. چرا که قابلیت اعتیادآوری داشته و حتما باید تحت نظارت و تجویز پزشک مصرف گردد.

3. روان درمانی فردی بهترین روش ترک ترامادول

امروزه متخصصان بر این باورند که اعتیاد می‌تواند از عوامل روانشناختی گوناگونی نشات بگیرد. برای مثال افرادی که به سوءمصرف ترامادول می‌پردازند در بسیاری از موارد از افسردگی رنج می‌برند و به دلیل ناتوانی در تجربه هیجانات مثبت به سرخوشی کاذب ناشی از مواد پناه می‌برند. روانشناسان در جلسات روان درمانی فردی با مد نظر قرار دادن ریشه‌های اصلی اعتیاد تلاش می‌کنند تا به طور بنیادی با عوامل تاثیر گذار در گرایش به مصرف مواد مبارزه کرده و با درمان آن‌ها به ترک پایدار و موفق مراجعان کمک نمایند.

4. خانواده درمانی برای ترک ترامادول 100-200 – 225

عوامل خانوادگی از جمله فاکتورهای بسیار مهم در زمینه ایجاد، تداوم و درمان موفقیت آمیز اعتیاد هستند. از همین رو امروزه بسیاری از درمانگران به جای تمرکز بر درمان‌های فردی تلاش می‌کنند کل خانواده را در فرایند ترک ترامادول درگیر نمایند و آموزش‌های لازم را در این زمینه به آن‌ها ارائه کنند. با توجه به ناشناخته بودن داروی ترامادول و اثرات آن برای بسیاری از خانواده‌ها، در جلسات خانواده درمانی درمانگر در این زمینه نیز اطلاع رسانی می‌کند تا افراد بتوانند واکنش‌های مناسبی در برابر فرد مصرف کننده ترامادول داشته باشند و به بهترین شیوه به ترک موفقی آمیز او کمک نمایند.

5. سم زدایی برای ترک ترامادول

بسته به میزان مصرف سم زدایی ترامادول از خفیف تا شدید متغییر است. سم زدایی ترامادول حتما باید تحت نظر پزشک و متخصص ترک‌ترامادول انجام شود، که یک روش رایج برای کمک به ترک برای کسانی است که روند ترک را طی می کنند. روش کاهش دوز مصرفی توسط پزشک تعیین می شود و این روش ممکن است چند هفته طول بکشد. به طور کلی در روش سم زدایی ترامادول یا کاهش دوز 5 تا 7 روز زمان می برد. بعد از این مدت به مرور تمام علائم ترک اعتیاد از بین می رود.

ترک ترامادول چقدر طول می کشد ؟

علائم ترک ترامادول معمولا از چند ساعت بعد از قطع مصرف شروع می شود و تا سه روز به اوج خود می رسد. شدت علائم ترک ترامادول بسته به مدت مصرف، فیزیک بدن، دوز مصرفی و …. متفاوت است ولی به طور کلی می توان گفت که ترک ترامادول دو هفته طول می کشد و زمان بندی علائم آن به صورت زیر است روز اول تا سوم : علائم ترک کوتاه مدت از جمله آبریزش بینی، بالا رفتن فشار خون ، افزایش سرعت ریتم تنفس، درد جسمانی، اضطراب و استرس و … در فرد شروع می شود روز چهارم تا هفتم : تمایل فرد به مصرف مجدد در این دوره به بیشترین مقدار خود می رسد و علائم بلند مدت ترک ترمادول ظاهر می شود. روز هشتم تا چهاردهم : در این مرحله از ترک علائم به مرور خفیف شده و فرد دچار احساس افسردگی، اضطراب و به طور کلی افکار غیر منطقی می شود و ممکن است این علائم در فرد ماندگار شود.

وضعیت همه کسانی که ترامادول را ترک می‌کنند عین هم نیست. به خصوص کسانی که دفعه اول ترکشون هست، خیلی راحت تر این روزها را می‌گذرانند. این همان چیزی است که باعث به وجود آمدن افکار اشتباهی درباره مواد مخدر و توانایی های خودشان در مقابل ترک می‌شود.

ترک ترامادول با دارو درمانی

ب2 یا بوپرنورفین از جمله داروهایی است که در روش سم زدایی ترک‌ترامادول 100 – 200- 225 با دارو از آن استفاده می شود. این دارو سبب کاهش علائم ترک می شود. اما با این حال استفاده خود سرانه از آن و بدون نظر پزشک می تواند سبب تداخل دارویی و حتی مرگ فرد مصرف کننده شود. به همین دلیل قبل از انجام هر اقدامی از یک متخصص ترک اعتیاد کمک بگیرید.

برای ترک ترامادول چی بخوریم درد نکشیم ؟

در طی فرایند ترک‌ترامادول قطعا بدن فرد بیمار با ضعف روبرو می شود به همین دلیل توجه به برنامه غذایی و استفاده از لبنیات، پروتیئن و ویتامین برای فرد از اهمیت بالایی برخوردار است. پس از مواد زیر استفاده کنید. _ دوغ (ترجیحا بدون گاز) _ سالاد کاهو (با ابلیمو و یک قاشق روغن زیتون) _ میوه‌های به رنگ قرمز (آلبالو، توت فرنگی، هندوانه …) _ کباب سینه مرغ یا گوشت (بدون چرب) (در کل غذاهای کبابی و گریل) _ نوشیدن آب فراوان ⛔پرهیز از خوردن مواد قندی (مصرف انواع شیرینی جات، نوشابه قندی و غیر قندی ممنوع) ⛔ پرهیز از خوردن غذاهای چرب و فست فودی

تعبیر خواب مدفوع

تعبیر خواب مدفوع زمانی معنا دارد که رویا را در نزدیکی سحر ببینید و موضوع خواب برگرفته از حوادث روز نباشد. از نظر روانشناسان رویا شاهراهی به ضمیر ناخودآگاه محسوب می‌شود و در نزدیکای سحر که خواب عمیق شده، گویا دریچه‌های ورود به ناخودآگاه هم باز می‌شوند. شاید همان بخشی از ذهن باشد که معبران باستانی آن را دروازه‌ای به سوی عالم غیب می‌دانند. بنابراین هر رویا را از دو جنبه می‌توان تعبیر کرد؛ بعد روانشناسی و بعد عرفانی. تعبیر خواب هر آنچه که باشد حال و برداشت شما از آن خواب هم تاثیر بسیاری بر معنای آن دارد. گاه خوابی معنای بدی دارد، اما شما هم در خواب و هم در بیداری احساس خوبی از دیدن آن خواب دارید، بنابراین علی رغم توضیحات زیر می‌توان گفت برداشت‌تان بسیار اهمیت دارد. برای دریافت تعبیر خواب تان می‌توانید مشاوره تلفنی دریافت کنید.


برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب مدفوع می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:  تعبیر خواب مدفوع

تعبیر خواب مدفوع از نظر معبران باستانی

به عقیده معبران باستانی، دیدن حالت‌های مختلفی از مدفوع در خواب می‌تواند تعابیر متفاوتی نیز داشته باشد. در ادامه تعبیر مدفوع را از منظر معبران باستانی و اسلامی مرور کرده‌ایم. برای دیدن انواع تعبیر خواب کلیک کنید.

معنی خواب مدفوع از نظر محمد بن سیرین

محمد بن سیرین از بزرگترین معبران باستانی است که می‌گوید : دیدن مدفوع انسان در خواب نشان دهنده مال حرام می‌باشد.

اگر فردی در خواب ببیند که در حال مدفوع کردن در مستراح است، به این معنی می‌باشد که او از اموال و مال حرام خود خرج می‌کند. مدفوع کردن در رختخواب نیز به معنای این است که بیننده خواب بخشی از اموالش را به زنش پرداخت می‌کند.

در صورتی که فردی در خواب ببیند که مدفوع می‌کند و آن را با خاک می‌پوشاند، به این معنی است که او مال و اموالش را پنهان می‌کند.


دیدن مدفوع و پهن اسب و گاو در خواب نشان دهنده مال و نعمت است. به طوری که این معبر باستانی معتقد است هر چه میزان این پهن‌ها بیشتر باشد، به معنای این است که فرد به مال و نعمت فراوان‌تری نیز می‌رسد.

خواب مدفوع از نظر ابراهیم کرمانی

به عقیده ابراهیم کرمانی، اگر فردی در خواب ببیند که در جایی ناشناس مدفوع می‌کند، به این معنی است که او مال و اموال خود را در جایی خرج می‌کند که در نهایت ثوابی به او نمی‌رسد.

همینطور این معبر اضافه می‌کند، اگر فردی در خواب ببیند که از شکم او همانند سیل، مدفوع خارج می‌شود؛ به این معنی است که از سوی حال خود دچار غم و اندوه می‌گردد. اسهال شدن در خواب به معنای اسراف در مال و اموال می‌باشد.

اگر فردی در خواب ببیند که تمامی بدنش به مدفوع آلوده است، به این معنا می‌باشد که مرتکب گناه بزرگی می‌شود. خوردن مدفوع انسان در خواب نیز به معنای به دست آوردن و استفاده از مال حرام است.

معنی‌خواب مدفوع از نظر جابر مغربی

جابر مغربی بر این عقیده است که مدفوع انسان در خواب به معنای جدا شدن از مال و اموال است. به عقیده این معبر اگر فردی در خواب ببیند که پایش را بر روی مدفوع قرار می‌دهد و یا بر روی زمین افتاده است و تمام بدن او با مدفوع آلوده شده است؛ به این معنی می‌باشد که بیننده خواب در جایگاه نامناسبی قرار می‌گیرد.

به طور کلی جابر مغربی می‌گوید : مدفوع کردن در خواب به معنای به دست آوردن مال و اموال حرام می‌باشد.

تعبیر خواب مدفوع از نظر امام صادق (ع)

از دیگر معبران باستانی، امام صادق (ع) می‌باشد که می‌فرماید : دیدن اسهال در خواب دارای چند تعبیر متفاوت به شرح موارد زیر می‌باشد :

  • مال حرام
  • گشایش
  • خرج کردن مال برای همسر
  • دور شدن غم و اندوه

تعبیر خواب مدفوع از نظر حضرت دانیال (ع)

دانیال نبی (ع) می‌فرماید : دیدن مدفوع در خواب اشاره به مال و اموال حرام دارد. حتی این معبر بر خلاف محمد بن سیرین دیدن مدفوع و پهن حیوانات چهارپا در خواب را نیز به مال حرام تعبیر می‌کند. مدفوع حیوانات درنده و وحشی اشاره به مال حرامی دارد که با ظلم و ستم به دست آمده باشد.

تعبیرخواب‌ مدفوع از نظر خالد محد العنبری

اگر فردی در خواب ببیند که بدن و لباسش آلوده به مدفوع و نجاست است، به این معنی می‌باشد که مرتکب جرم و خطایی می‌گردد. از نظر این معبر باستانی مدفوع کردن در رختخواب به معنای جدایی از همسر و یا گرفتار شدن طولانی مدت در یک بیماری است.

اگر فردی در خواب ببیند که یبوست گرفته است و نمی‌تواند مدفوع کند، به این معنی است که او در زندگی واقعی نمی‌تواند پول کافی پس‌انداز کند.

معنی‌‌خواب‌ مدفوع از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی بر این باور است که دیدن خواب مدفوع به معنای رها شدن از غم، غصه و اندوه است. در تعابیری دیگر از این معبر باستانی، مدفوع در خواب اشاره به پول و ثروت نیز دارد.

اگر فردی در خواب ببیند که مدفوع خودش را تمیز می‌کند و یا محلی که در آن مدفوع بوده است را می‌شوید؛ به این معنی است که او با تلاش سخت به اهداف خودش می‌رسد.

تعبیر خواب مدفوع از نظر روانشناسان

روانشناسان با مطالعاتی که بر خواب و رویا داشته‌اند، متوجه فعالیت‌های روانی ناخودآگاه در هنگام خواب شده‌اند. ناخودآگاه همان بخشی است که در عالم بیداری سکوت کرده، ولی تاثیر زیادی بر باورها، شناخت و حتی رفتار ما دارد. وقتی که به خواب می‌روید، ناخودآگاه کنترل را به دست گرفته و هر آنطور که می‌خواهد رفتار می‌کند. ناخودآگاه مانند راهرویی که پر از در هست در خود ساکنانی دارد که از کودکی تا به امروز این راهرو بلندتر و پرجمعیت‌تر گشته است. در عالم خواب گویی این ساکنان بیرون آمده و گاه خاطرات و گاه ترس‌ها و گاهی هم آرزوها را مرور می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با خواب دیدن کلیک کنید.

اما گاهی هم رویاهایی می‌بینیم که هرگز اتفاق نیافتاده و یا به آن فکر نشده. برای مثال ممکن است زمانی خواب مدفوع ببینید که در طول روز اصلا به آن فکر نکردید یا هیچ گونه مشغله ذهنی در مورد آن نداشتید.

روانشناسان به خصوص آن‌هایی که با رویکردهای روانکاوی کار می‌کنند بر این باورند که اشیاء مختلف در خواب می‌توانند نماد و بازتاب یک موضوع خاص باشند. آن‌ها از طریق کاوش در مورد نوع هیجانی که در خواب وجود داشته و کمک گرفتن از تکنیک‌هایی نظیر تداعی آزاد، در مورد رویا تلاش می‌کنند به معنای نهفته در خواب پی ببرند. برای آشنایی بیشتر با روش های مربوط به روانکاوی کلیک کنید.

تعبیر خواب مدفوع به روش یونگ

یونگ یکی از بزرگ‌ترین نظریه پردازان علم روانشناسی است، که مطالعات زیادی در زمینه رویا و تعبیر آن انجام داد. در کتاب تعبیر رویا به روش یونگ آمده است که دیدن خواب مدفوع را نمادی از جنبه‌های مفنی و کثیف فرد بیننده خواب تعبیر کرده است. در واقع مدفوع در خواب نشان دهنده بخشی تنفر آور و نامطلوب از انسان می‌باشد.

معنی‌خواب بازی کردن با مدفوع

یونگ بر این باور است اگر فردی در خواب با مدفوع بازی کند، به این معنی است که او در مورد مسائل مالی‌اش نگران است.

معنی خواب مدفوع کردن روی کسی

اگر فردی در خواب خود ببیند که بر روی کسی مدفوع می‌کند، به این معنی است که از آن شخص خشم و خصومت در دل دارد.

معنی خواب مدفوع کردن کسی روی شما

اگر فردی در خواب ببیند که کسی بر روی او مدفوع می‌کند، به این معنی است که بیننده خواب بر این عقیده است که گناهکار است و احساس بی‌ارزش بودن دارد. این دسته از افراد دارای اعتماد به نفس پایینی هستند.

معنی خواب عدم توانایی در مدفوع کردن

یونگ می‌گوید : اگر فردی در خواب ببیند که نمی‌تواند مدفوع کند و یبوست گرفته است، به این معنی است که در آزاد سازی احساساتش دچار مشکل است.

برای دریافت مشاوره در زمینه تعبیر خواب مدفوع می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.