مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

آدم های نمک نشناس | 6 برخورد با آدم های نمک نشناس

آدم های نمک نشناس و قدرنشناس هرگز سپاسگذار کارهای دیگران نبوده و شاکر نیستند. کسانی که نمک نشناس هستند و لطف دیگران را در نظر نمی‌گیرند؛ در زندگی از هیچی راضی نیستند. قدرشناسی نوعی جهان بینی است که افراد با دید مثبت زندگی زیبایی‌ها را دیده و قدردانی می‌کنند. افراد قدرشناس سپاسگذار تمامی چیزهایی هستند که زندگی به آنها عطا کرده است.

معمولا افراد و آدم های نمک‌نشناس حریص هستند. حتی ترجیح می‌دهند که به دیگران آسیب بزنند تا به خواسته های خود برسند. آن‌ها معمولا از کلمه تشکر برای فریب دادن به دیگران استفاده می‌کنند. این افراد جنبه های مثبت زندگی را نمی‌بینند. ارتباط با چنین افرادی با دشواری روبرو است. برای آگاهی از نحوه برخورد حتما از یک روانشناس راهنمایی بگیرید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه آدم های نمک نشناس می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: آدم های نمک نشناس | 6 برخورد با آدم های نمک نشناس

آدم های نمک نشناس چه کسانی هستند؟

تا به حال با آدم های نمک نشناس روبرو شده اید؟ افرادی که هرچه برای آنها لطف کرده باشید را نادیده بگیرند. گویی که انگار هیچ کار و رفتاری با آنها صورت نگرفته. از زندگی راضی نیستند و حتی اگر کسی لطف و محبتی به آنها داشته باشد؛ قدردانش نیستند. افرادی که چنین ویژگی شخصیتی دارند؛ بسیار حریص هستند. لطف دیگران را به شیوه ای وظیفه فرد می‌دانند.

چنین افرادی همیشه کمک می‌خواهد و همه چیز را در آن واحد می‌خواهند. آنها زمانی که از شما چیزی بخواهند برایتان وقت صرف می‌کنند. و انتظار دارند که همیشه در خدمت آنها باشید. چنین افرادی از خود نشانه هایی بروز می‌دهند. که بهتر است برای جلوگیری از ارتباط با این افراد؛ از این نشانه ها آگاه باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با آدم های نمک نشناس، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تشخیص آدم های نمک نشناس

آدم های نمک نشناس نشانه هایی دارند که به راحتی با تشخیص آنها می‌توانید فاصله را رعایت کنید. شیوه های مختلفی برای شناسایی افراد قدر نشناس وجود دارد که در این بخش مقاله به آنها اشاره کرده ایم.

کمک به نیازمندان | 4 تاثیر کمک به نیازمند بر روان

کمک به نیازمندان موجب افزایش سلامتی و احساس ارزشمند شما نیز می‌شود. اما کمک به نیازمندان نباید تبدیل به گذشت از نیازهای اولیه خودتان باشد. عده‌ای با اینکه خودشان نیازمند هستند اما از سر از دلسوزی به دیگران کمک می‌کنند. این رفتار اصلا جایز و درست نیست. بهتر است از مازاد پول یا هزینه های جانبی تان برای کمک به نیازمندان استفاده بکنید. این کار هم برکت را به زندگی شما هدیه می‌دهد و هم اینکه سلامت روان شما را تضمین می‌کند. همیشه کمک به محتاج باید به مقداری باشد که خودتان محتاج همان پول نباشید. در این مقاله راجع به تاثیر کمک به فرد محتاج و حدود آن صحبت کرده‌ایم.

برای دریافت مشاوره در زمینه کمک به نیازمندان می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: کمک به نیازمندان | 4 تاثیر کمک به نیازمند بر روان

کمک به نیازمندان

برای کمک به نیازمندان باید به شیوه ای مناسب عمل کنید. یعنی فرد از کاری که انجام می‌دهد آگاهی داشته باشد. احتمالا شنیده اید که می‌گویند در کار خیر حاجت هیچ استخاره ای نیست! اما باید این کار خیر به صورت آگاهانه باشد. معمولا کمک به فرد محتاج باید به شیوه ای باشد که فرد از لحاظ روحی رشد و پیشرفت داشته باشد.

در صورتی که این کمک از روی ناآگاهی باشد؛ فرد در زندگی با شکست روبرو می‌شود. کمک به فرد محتاج به سلامت روان شما نیز کمک می‌کند. حتی برخی معنای زندگی را در کمک به نیازمندان یافته اند. در این مقاله اثرات مثبت روحی کمک به نیازمندان را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

تاثیر کمک به نیازمندان بر سلامت روانی

همانطور که گفته شد؛ کمک به نیازمندان اگر از روی آگاهی باشد؛ با سلامت روانی همراه است. در این بخش مقاله راجع به تاثیر کمک به فرد محتاج بر سلامت روان توضیح داده ایم.

جوش بلوغ به چه علت ظاهر می شود

جوش بلوغ یک بیماری شایع است که بسیاری از نوجوانان در این دوره سنی با آن روبرو می‌شوند. جوش صورت در دوران بلوغ یکی از علائمی است که با شروع نوجوانی و در پی تغییرات هورمونی پدید می‌آید. این مسئله برای بسیاری از نوجوانان یک دغدغه مهم است و حتی می‌تواند باعث شود که از ظاهر خودشان بیزار باشند یا اعتماد به نفس پایینی پیدا کنند.

اما خوشبختانه این جوش‌ها موقتی هستند در نتیجه اگر فرزندتان را برای تغییرات دوران بلوغ آماده نمایید، می‌تواند به سلامت این دوران را پشت سر بگذارد. برای کمک به درمان جوش‌بلوغ ، باید دلایل بروز آن را درک کرده و متناسب با آن روش درمان مناسب پیش گرفت. برای دریافت مشاوره در زمینه جوش بلوغ می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: جوش بلوغ به چه علت ظاهر می شود 

جوش بلوغ

 

جوش بلوغ یکی از بیماری های شایع در دوران نوجوانی است. که اغلب نوجوانان در این سنین به آن دچار می‌شوند. اما شدت این جوش ها در افراد مختلف متفاوت است. اما به طور کلی این مساله موجب ناراحتی، اضطراب و کاهش اعتماد به نفس نوجوانان می‌شود.

به عنوان والدین باید با فرزندان خود راجع به طبیعی بودن جوش‌بلوغ صحبت کنید. و از یک روانشناس کمک بگیرید. تا نوجوانان را در این مسیر به سوی مسیر مناسب سوق دهد. و به شیوه ای آموزش دهد که نوجوانان به دلیل جوش‌بلوغ از اعتماد به نفس کم برخوردار نباشند. اما علت این جوش های روی صورت چیست؟ در این مقال به پاسخ این سوال پرداخته ایم.

علائم جوش بلوغ چیست؟

جوش بلوغ در دوران نوجوانی پدید می‌آید و بسته به نوع، شرایط آن متفات است. در این بخش مقاله علائم جوش‌بلوغ را توضیح داده ایم.

حرف زدن با دوست دختر | حرف زدن با دوست دختر پشت تلفن

حرف زدن با دوست دختر به شیوه های مختلفی وجود دارد. و شما به عنوان یک مرد باید نحوه برخورد و صحبت با دوست دختر را بدانید. اگر از نحوه برخورد با دوست دختر آشنا باشید؛ به مرور زمان رابطه بهتری را پیش رو خواهید داشت. افرادی که ناشیانه با دوست دختر خود صحبت می‌کنند؛ نمیتوانند رابطه خوب و پایداری را داشته باشند. مکالمه تاثیر بسیار زیادی در روابط می‌گذارد.

بهتر است که در رابطه با این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید. حتی برای حرف زدن با دوست دختر پشت تلفن نیز باید برنامه داشته باشید. در این مقاله راجع به حرف زدن با دوست دختر راهکارهایی را ارائه داده ایم. اما حتما به خاطر داشته باشید که رابطه امن نیازمند کمک و راهنمایی های روانشناس است.

برای دریافت مشاوره در زمینه حرف زدن با دوست دختر می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: حرف زدن با دوست دختر | حرف زدن با دوست دختر پشت تلفن

حرف زدن با دوست دختر

حرف زدن با دوست دختر مهارتی است که هر فردی آن را بلد نیست. بهتره که در این راه به آگاهی برسید و از روش های اصولی استفاده کنید. عده ای از پسران سرزمین ادعا می‌کنند که روش های مناسب و خوبی را برای برخورد و حرف زدن با دوست دختر استفاده می‌کنند؛ اما همیشه با دعوا و جدال روبرو هستند.

این افراد به دلیل اینکه روش های برخورد با دوست دختر را بلد نیستند به مشکل می‌خورند. یکی از مهم ترین جنبه هایی که معمولا مردان آن را نادیده می‌گیرند؛ حرف‌زدن با دوست دختر به شیوه مناسب است. به همین دلیل برای رفع این مشکلات و دعواها حتما باید مردان به آگاهی برسند. در این مقاله راجع به چنین مسائلی و حرف زدن با دوست‌دختر صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

نحوه حرف زدن با دوست دختر باید چگونه باشد؟

نحوه حرف زدن با دوست دختر باید به شیوه ای باشد که اختلافاتی بین این دو رخ ندهد. در این بخش مقاله راجع به روش های مناسب برای حرف زدن با دوست دختر و شناخت بیشتر صحبت کرده ایم.

کودکان کار فضای مجازی | 6 پیامد کار فضای مجازی برای کودک

کودکان کار فضای مجازی یا کودکان کار مدرن به بچه‌هایی گفته می‌شود که خانواده‌‌های‌شان با سوءاستفاده از صحبت ‌ها و یا رفتارهای کودک درآمد کسب می‌کنند. شاید باورتان نشود؛ اما امروزه عده زیادی از خانواده‌ ها کودکان را تنها به خاطر کسب درآمد به دنیا می‌آورند. والدین کودک را به قدری عذاب می‌دهند که کودک کلافه و عصبانی می‌شود؛ گاه آسیب ها به قدری عمیق هستند که جبران ناپذیر است. با این حال والدین به درآمد بسیار زیادی می‌رسند. طبق بررسی‌ها کودکان کار فضای مجازی خسته‌ تر از کودکان کار خیابانی هستند.

والدین برای ضبط فیلم‌ها دائم به تعویض مرتب لباس‌ های مختلف، حمام کودک، تمیزی و منظمی آن، خوردن غذاهای رژیمی و جلب توجه او به لنز دوربین می‌پردازند. این والدین آینده مخربی برای فرزندان خود رقم می‌آورند. به طوری که از کودکان خود عکس‌ ها و فیلم ‌هایی را منتشر می‌کنند که شاید در آینده کودک این عکس ‌ها را با خجالت بسیار زیاد مشاهده کنند. پدر و مادرها قبل از اینکه بخواهند کودکان کار مدرن تربیت کنند، باید حتما از روانشناس و مشاوره روانشناسی راهنمایی بگیرند.

برای دریافت مشاوره در زمینه کودکان کار فضای مجازی می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: کودکان کار فضای مجازی | 6 پیامد کار فضای مجازی برای کودک

کودکان کار فضای مجازی

تربیت بچه‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. زمانی که والدین تربیت کودکان خود را با سهل ‌انگاری انجام می‌دهند؛ در آینده نمی‌توانند انتظارات بسیار به جا و یا مورد نیاز خودشان را از کودک داشته باشند. کودکانی که به عنوان کودکان کار فضای مجازی یا کودکان کار مدرن و یا حتی بهره کشی فضای مجازی شناخته می‌شوند با مشکلات روحی و سلامت جسمی ناسالم هستند.

امروزه نیز اگر فضای مجازی را به طور کل بررسی کنیم، متوجه خواهید شد که بسیاری از والدین دست کودکان خود را گرفتند و از آنها درآمد کسب می‌کنند. و با انتشار عکس‌ ها و فیلم ‌ها با جذب مخاطب کودک را خسته و آسیب‌ های جسمی و روانی روبرو می‌کنند. در این مقاله سعی کرده ایم راجع به عوارض و پیامد های کودکان کار فضای مجازی کودکان یا کودکان کار مدرن توضیحات تکمیلی بدهیم.

عوارض کودکان کار فضای مجازی یا کودکان کار مدرن

همانطور که گفته شد؛ کودکان کار فضای مجازی یا کودکان کار مدرن عوارض بسیار زیادی در زندگی تجربه می‌کنند. در این بخش مقاله در رابطه با عوارض و پیامد های کودکان کار فضای مجازی صحبت کرده‌ ایم.