مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

بی احترامی به پدر چه عواقبی دارد ؟

بی احترامی به پدر خیلی اوقات با پشیمانی و دلشکستگی خود فرزندان همراه هست. توهین به پدر مساوی با توهین به پایه‌های اصلی خانواده به حساب می‌آید. به علاوه بی احترامی هیچ دردی را دوا نمی‌کند و باعث بدتر شدن شرایط خواهد شد. معمولا درگیری‌ها از دوره نوجوانی شروع می‌شود، عدم درک متقابل اصلی‌ترین دلیل درگیری بین فرزندان و پدر است، اما این به معنای موجه بودن بی احترامی به پدر خانواده نیست. به منظور حل مسائل باید به دنبال راهی برای از بین بردن این فاصله کرد. در ادامه نحوه برخورد و واکنش نسبت به این رفتارها به والدین در جهت بهبود رفتارهای فرزندان‌شان آورده‌ایم. در صورتی که این راهکارها موثر نبود حتما مشاوره خانواده دریافت نمایید.


برای دریافت مشاوره در زمینه بی احترامی به پدر می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی خانواده با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:  بی احترامی به پدر چه عواقبی دارد

بی احترامی به پدر و ارزش او در خانواده


نقش پدر در خانه بسیار ارزشمند و حیاتی است. برای ساختن فضای محترمانه و صمیمانه در خانه، وجود مؤثر پدر به‌ عنوان مدیر بسیار اهمیت دارد. ایجاد صمیمیت و احترام متقابل میان والدین و فرزندان از وظایف پدران جامعه است. پرورش فرزندانی که از اعتماد به‌ نفس کامل برخوردار باشند بدون وجود نقش پدر، تقریبا غیر ممکن است.

طبق مطالعه‌ ای در وزارت دادگستری آمریکا، پدر مهم‌ ترین عاملی است که تعیین می‌کند آیا کودک در آینده دست به قانون‌ شکنی و ارتکاب جرم خواهد زد یا خیر؟ این پژوهش نشانه دهنده اهمیت بسیار زیاد پدران در آموزش و فرزند پروری کودکان خود است. نقشی که پدر خانواده در قانون‌مند کردن و احترام به نظم و هنجار اجتماعی دارد، با هیچ عامل دیگری قابل جبران نیست. تمام این موارد ارزش و اهمیت وجود پدر را در خانواده‌ ها به‌خوبی مشخص می‌کند. لذا جایگاهی چنین مهم نباید توسط هیچ‌ یک از اعضای خانواده و در هیچ برهه‌ ای از زمان، مورد توهین و بی‌ احترامی قرار گیرد. بی احترامی به پدر باعث ساختار شکنی خانواده خواهد شد و نتایج خوبی برای تمامی اعضای خانه به همراه نخواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه دعوا با پدر و مادر کلیک کنید.


علت بی احترامی های فرزندان به پدر

برخی اشتباهات در نحوه تربیت و فرزندپروری والدین باعث تقویت و مداومت رفتارهای نادرست در کودکان می‌گردد. بی احترامی به پدر علت های مختلفی دارد که در ادامه به آنها اشاره کرده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد