مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

موفقیت در کنکور با چه روشی امکان پذیر است؟

موفقیت در کنکور هدف بسیاری از دانش آموزان و خانواده‌هایی است که برنامه‌ای مشخص برای تحصیل و آینده‌شان در نظر دارند. در واقع کنکور سراسری برای اغلب افراد، آزمونی سرنوشت ساز است که فتح کردن قله آن کار چندان آسانی نیست. اما راز موفقیت رتبه‌های برتر در کنکور سراسری چیست؟ آن‌ها چگونه توانسته‌اند به این موفقیت دست پیدا کنند؟ مشخصا موفقیت در کنکور سراسری نیازمند برنامه‌ریزی و پشتکار برای عمل به آن است. از جمله قدم هایی که دانش آموزان می‌توانند در مسیر موفقیت خود در کنکور سراسری بردارند، کمک گرفتن از مشاوران تحصیلی است تا در ابتدا با شیوه صحیح مطالعه آشنا شوند. در ادامه این مقاله سعی داریم به رازهای موفقیت در کنکور بپردازیم. برای رفع ابهامات حتما از مشاوره تحصیلی استفاده نمایید.


برای دریافت مشاوره در زمینه موفقیت در کنکور می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی تحصیلی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:  موفقیت در کنکور با چه روشی امکان پذیر است

موفقیت در کنکور


نوجوانان اغلب به دنبال راز های موفقیت در کنکور هستند. اما به نظر شما با آگاهی از این راز ها صد درصد به موفقیت دست خواهید یافت؟ اگر تنها از رازهای کنکور مطلع باشید که آب از آب تکان نخواهد خورد. برای اینکه موفقیت را با دستان خود لمس کنید؛ باید به این راز ها و روش هایی که در این مقاله گفته ایم، عمل کنید. برای اینکه در کنکور به موفقیت برسید؛ علاوه بر درس باید استراحت هم داشته باشید. در غیر اینصورت، خستگی باعث کاهش بازدهی شما خواهد شد. در این مقاله روش ها و رازهای موفقیت در کنکور را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

راز موفقیت در کنکور سراسری

کنکور سراسری مانع بزرگی برای دستیابی به رشته مورد علاقه بسیاری از دانش آموزان است. با اینکه در طی سال‌های اخیر پذیرش در بسیاری از دانشگاه‌ها و رشته‌ها به صورت بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دانش آموزان انجام می‌شود، اما ادامه تحصیل در رشته‌های پرطرفدار همچون رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی و همینطور رشته‌های پرطرفدار در سایر زیرگروه های آزمایشی در دانشگاه‌های مطرح کشور، نیارمند موفقیت در کنکور سراسری می‌باشد.

نکته‌ای که متقاضیان باید پیرامون کنکور سراسری به آن توجه داشته باشند، این است که درس خواندن برای کنکور باید با شیوه‌های مطالعاتی درست و اصولی انجام شود و با مطالعه برای مدرسه که سوالات غالبا به صورت تشریحی طراحی می‌شوند، متفاوت است. فهمیدن همین نکته به افراد کمک می‌کند، حتی اگر در مدرسه عملکرد خوبی نداشته‌اند، بتوانند در کنکور به رتبه‌های بالایی دست پیدا کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم به مهم‌ترین رازهای موفقیت در کنکور سراسری اشاره کنیم.


حتما درباره نحوه انتخاب رشته کنکور از قبل بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد