مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

زن قدرنشناس ، ناسپاس و ناشکر | برخورد با زنان ناسپاس

زنان قدرنشناس رفتار درستی با همسران خود نداشته و به طور کلی به آنان بی‌توجه هستند. این نوع ناسپاسی ها خیلی اوقات بعد از گذشت زمان از ازدواج رخ می‌دهد. اما این موضوع می‌تواند دغدغه مردان در هر برهه ای از ازدواج نیز باشد. برخی از زنان در محیط خانه و یا جمع‌های خانوادگی و دوستانه از همسر و زندگی خود شکایت دارند. لازم است بدانید که منشا ناسپاسی، دعوا و اختلافات میان زوجین است. از آنجایی که وجود زن در خانه گرما بخش زندگی است، اگر نمک نشناس شود، در واقع در حال حرکت به سمت نابودی زندگی مشترک شان است. نمی‌توان فقط خانم را در این زمینه مقصر دانست و باید ریشه‌یابی و حل شود. در ادامه درباره دلایل و راه های از بین بردن قدرنشناسی و نمک نشناسی زنان توضیحاتی ارائه کرده‌ایم.


برای دریافت مشاوره در زمینه زنان قدرنشناس می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:  زن قدرنشناس ، ناسپاس و ناشکر

ریشه رفتارهای زنان قدرنشناس

تربیت خانوادگی: زنان اغلب به دلایل مختلف و یا در پی اختلافات و مشکلاتی که‌ در زندگی زناشویی با همسر خود دارند، گله و شکایت از آسمان و زمین را آغاز می‌کنند. در واقع این دسته از زنان بر این باور هستند که امیدی به همسر خود ندارند و حتی نیازی هم به حضور آنان در زندگی شان احساس نمی‌کنند.

مشخص نبودن نقش های خانوادگی: مردی که زن قدرنشناس دارد، نمی‌تواند وظایف خود را به عنوان همسر و پدر یک خانواده به درستی انجام دهد. اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که نمی‌توان در قدرنشناسی زنان، فقط مرد و یا فقط زن را به طور کامل مقصر دانست. به عبارتی این مشکل در زندگی زناشویی دوطرفه است.

برای اطلاع از نحوه برخورد با زنان قدرنشناس ، بایستی که ریشه احساسات او مشخص شود و مرد سعی کند با راهکارهایی احساس ارزشمندی و رضایت ایجاد نماید. پیشنهاد می‌شود مقاله رفتار صحیح با همسر را نیز بخوانید.

دلایل رفتارهای زنان قدرنشناس



رفتارهای قدرنشناس و ناسپاسی می تواند از سوی زن یا مرد رخ دهد، حتی طبق آمار تعداد مردانی که نسبت به همسر خود ناشکر هستند، بیشتر از تعداد زنان است. اما وقتی یک زن دائم نسبت به هر کاری از همسرش ایراد میگیرد و از او تشکر نمی کند؛ همسرش را از ادامه تلاش ناامید کرده و آینده رابطه را به خطر می‌اندازد.

با ادامه این رفتارها، به مرور رابطه زناشویی برای هر دو طرف خسته کننده، کسل‌بار و بی معنی می‌شود. در این قسمت قصد داریم به برخی دلایلی که باعث می‌شود زنان از شوهر خود قدرنشناس باشند، اشاره کرده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد