مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

خواندن داستان سکسی توسط شوهر در چه صورت ایراد ندارد؟

ر

خواندن داستان سکسی توسط شوهر کمی غیرطبیعی و عجیب به نظر می‌رسد. اما بررسی دلایل اینکار می‌تواند هم به همسر و حتی خود زنان کمک کند تا زندگی جنسی بهتری داشته باشند. به طور کلی افراد فانتزی های جنسی متفاوتی داشته و گاها آن را بروز داده و یا آن را سرکوب می‌کنند. انجام اینکار مانند تماشای پورن توسط همسر است. چرا که تا حدی تحریک کننده بوده و از نظر ذهنی افراد را تحریک می‌کند. اما سوال اصلی اینجاست که افراد در صورت داشتن همسر و شریک جنسی ثابت چرا از روش های دیگری به دنبال لذت جنسی هستند؟ پاسخ دادن به این سوال با کمک متخصص امکانپذیر بوده و افراد می‌توانند از طریق آن زندگی جنسی بهتری داشته باشند. برای دریافت مشاوره جنسی کلیک کنید.


منبع:  خواندن داستان سکسی توسط شوهر در چه صورت ایراد ندارد؟


برای دریافت مشاوره در زمینه جنسی می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

خواندن داستان سکسی توسط شوهر چه معنایی دارد؟

امروزه به دلیل دسترسی سریع و آسان افراد به اینترنت افراد می‌توانند با یک جست و جوی ساده این داستان ها را پیدا کرده و آنها را مطالعه نمایند. شاید یکی از دلایل اصلی شیوع اینکار میان زوجین همین دسترسی آسان است. اما بعد از مدتی برای افراد اینکار تبدیل به عادت شده به جای برقراری رابطه جنسی با همسر خود به سراغ مطالعه این داستان ها می‌روند.

به دلیل اغراق و گاها نشان دادن تصاویر جذاب از رابطه جنسی، افراد اینکار را لذت بخش‌تر از برقراری رابطه جنسی می‌دانند. خواندن داستان سکسی توسط شوهر از لحاظ روانی می‌تواند آسیب بزرگی را به همسر او وارد نماید. از این رو بهتر است زوجین در این مورد با کمک یکدیگر اقدام کرده و آن را برطرف نمایند. برای اطلاع از نحوه برخورد با خیانت مردان کلیک کنید.

علت خواندن داستان سکسی توسط شوهر


خواندن داستان سکسی توسط همسر بعد از مدتی می‌تواند تبدیل به یک عادت رفتاری گردد.به همین دلیل پیدا کردن علت آن می‌تواند از این موضوع جلوگیری کرده و همچنین زندگی جنسی زوجین را به حالت عادی برگرداند. برخی از دلایل این موضوع شامل موارد زیر می‌شود. برای آشنایی بیشتر با انواع نیازهای جنسی مردان کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد