مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

اولویت همسر یا والدین

احتمالاً این سؤال برای شما نیز پیش آمده که باید اولویت را به همسر داد یا والدین ( پدر و مادر )؟ بسیاری از زوج‌ها به‌خصوص در سال‌های اول زندگی درگیر این سؤال می‌شوند که همسر مهم‌تر است یا پدر و مادر؟ پاسخ به این سؤال تا حد زیادی مسیر زندگی شما و موفقیت‌تان در ازدواج را مشخص می‌کند. اگرچه پدر و مادر برای همه ما باارزش‌ترین داشته‌هایمان هستند بااین‌حال اگر همسرتان احساس کند اولویت اول زندگی شما نیست احتمالاً مشکلاتی را در زندگی زناشویی خود تجربه خواهید کرد. بااین‌حال تعادل برقرار کردن بین همسر و پدر و مادر مخصوصا در سال‌های اول زندگی کاری دشوار است. اگر شما یا همسرتان در این زمینه دچار چالش شده‌اید حتما از خدمات مشاوره خانواده تلفنی استفاده نمایید.

برای دریافت مشاوره در زمینه اولویت همسر یا والدین می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره خانواده تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:  اولویت همسر یا والدین

اولویت همسر یا والدین |همسرت نفر اول زندگی باید باشه

تقریباً تمامی مشاورین خانواده در جواب این سؤال به همسر اشاره می‌کنند. متأسفانه بسیاری از خانم‌ها یا آقایان تصور می‌کنند که اگر همسرشان را در اولویت زندگی قرار دهند در حق پدر و مادرشان رفتار بدی کرده‌اند. حتی می‌توان گفت این موضوع در خیلی از دختران و پسران باعث عذاب وجدان آن‌ها خواهد شد. اما حقیقت این است که وابستگی بیش‌ازحد به والدین برخلاف جریان طبیعی زندگی است. اینکه شما بخواهید برخلاف جریان طبیعی زندگی رفتار کنید پیامدهای منفی بسیاری برای‌تان دارد.

در مسیر طبیعی زندگی همه ما پس از رسیدن به سنین جوانی می‌بایست از خانواده اولیه‌مان مستقل شویم. این استقلال ابعاد مختلفی دارد که یکی از آن‌ها ازدواج و تشکیل خانواده جدید است. وقتی شما خانواده جدیدی برای خود می‌سازید به این معنی است که دیگر باید بیشتر توجه‌تان را بر خانواده جدید و رشد و پیشرفت آن خرج کنید.

اما این موضوع به‌هیچ‌عنوان به معنای این نیست که از این به بعد وظیفه‌ای در قبال خانواده خود ندارید و باید پدر و مادرتان را رها کنید. شما به‌عنوان یک فرزند همیشه در مقابل پدر و مادرتان مسئول هستید؛ و می‌بایست زحمات آن‌ها را جبران کنید. اما برای رسیدن به این هدف نباید از سهم همسر و خانواده خود چیزی کم کنید. برای آشنایی با ویژگی ها و معیارهای خانواده سالم کلیک کنید.

اولویت های زندگی یک مرد چیست؟

همیشه انتخاب بین همسر و والدین نیست. اولویت بندی ها می تواند هر چیزی در زندگی باشد. کار، دوستان، فرزندان و…. هر کدام میتوانند جای همسر را بگیرند. در ادامه رایج ترین اولویت بندی ها غیر از همسر را از نظر مردان در زندگی شرح داده ایم.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد