مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

انواع سردرد های عصبی

انواع سردرد های عصبی ممکن است در هر کس با دلایل متفاوتی ایجاد گردد. بسیاری از افراد در طول زندگی خود بارها سردرد را تجربه می‌کنند. سردرد انواع مختلفی دارد و ممکن است برخی از آن‌ها با مصرف مسکن‌های ساده برطرف شود، اما برخی دیگر نیاز به مراجعه به پزشک و درمان داشته باشد.

منبع: انواع سردرد های عصبی

برخی سردردها از علائم اولیه ابتلا به یک بیماری هستند و بی‌توجهی به آن‌ها خطرناک بوده و موجب افزایش ابتلا به سکته‌ مغزی، تومور یا لخته شدن خون می‌شود. با توجه به این توضیحات اطلاع از انواع سردرد ها به افراد کمک می‌کند تا در صورت بروز علائم بتوانند از خطرات احتمالی جلوگیری کنند و بهترین روش درمانی را برای برطرف کردن سر درد خود استفاده نمایند. در ادامه قصد داریم به انواع سردرد های عصبی و راهکارهایی برای درمان آن‌ها بپردازیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه انواع سردرد های عصبی و درمان سردرد های عصبی می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

انواع سردرد های عصبی


کسی که در ناحیه سر و بالای گردن خود، احساس درد داشته باشد، دارای سردرد است. منشا سردرد های عصبی است و در صورتی که بافت‌ها و ساختارهای احاطه کننده مغز ملتهب و دردناک شود، احساس سردرد می‌کنید. برای آشنایی با بیماری های روان تنی کلیک کنید.

با این حال ارائه تعریفی از سردرد نیز به همین سادگی نیست و سردرد با توجه به منشاء درد در هر کس، دارای انواع مختلفی است. در ادامه این مطلب به بررسی انواع سردرد، علائم و درمان آن‌ها اشاره کرده‌ایم.


برای عضویت در کانال تلگرامی ذهن نو کلیک کنید.

TMJ از انواع سر درد

این نوع از انواع سردرد به دلیل سندروم و اختلال در مفصل و عضله فک ایجاد می‌شود و ارتباطی با سردرد های عصبی ندارد. درد در مفصل آرواره و عضلات پایینی صورت، باعث ایجاد درد در ناحیه سر می‌گردد. برخی عواملی که باعث ایجاد سردرد در اثر این سندروم می‌شود، به شرح زیر است :

  • به هم خوردن دندان‌ها به ویژه در شب
  • التهاب و یا آسیب دیدگی مفصل و عضله فک
  • در رفتگی مفصل آرواره یا ورم مفاصل

از آنجایی که این سندروم می‌تواند باعث ایجاد سردرد میگرنی شود، بهتر است به پزشک مراجعه کنید. البته برای درمان این نوع از سردرد برخی درمان‌های خانگی نیز موثر هست، که در ادامه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم :

  • تمرین‌های آرامش عضلانی همچون بالا بردن فک، کشیدن چانه به طرفین
  • ماساژ
  • تمرینات کششی صورت
  • رژیم غذایی مناسب و استفاده از بادام هندی، گردو
  • و …

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد