مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشتری مداری چیست؟ | 5 راهکار مناسب برای درک مشتری

مشتری مداری به سیاست‌های حفظ رضایت مشتری در کسب و کار می‌گویند. در واقع فلسفه ای در کسب و کار می‌باشد که برای رفع نیازهای مشتری تلاش می‌کند. احتمالا زیاد شنیده اید که درک مشتری تنها راهی است که می‌توانید روزی خود را افزایش دهید. یا با این کار به مرور مشتری های خود را افزایش دهید. اگر شما هم به دنبال راه های افزایش درک مشتری هستید، حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. حتی در این زمینه می‌توانید به راحتی از روانشناسان سازمانی و شغلی مشورت بگیرید.

مشتری مداری یعنی چه؟

مشتری مداری یک رویکرد در مشاغل و کسب و کار مختلف است. از این روش برای جذب بیشتر مشتری استفاده می‌کنند. درک مشتری چیزی فراتر از تجربه مشتری است و برای رفع نیازهای مشتری و خواسته های او انجام می‌شود. بنابراین رویکرد درک مشتری، با شناخت و شناسایی نیازهای مشتری آغاز می‌شود.

جهت جلب رضایت مشتری یک سازمان باید در پاسخ به سوالات زیر کوشا باشد. این سوالات شما را در شیوه درک مشتری کارآمد تر می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد