مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

تظاهر به خوب بودن | 5 راه جایگزین تظاهر به خوب بودن

تظاهر به خوب بودن هرگز باعث حال خوب شما نمی‌شود. احتمالا زیاد شنیده اید که تلقین به خوب بودن را دائم تکرار کنید تا به واقعیت تبدیل شود. اما تلقین نیز تا یک جایی باعث خوب بودن شما می‌شود که این احساس خوشبختی نیز به نوعی موقتی است. و تا همیشه به این شکل همراه با شما نخواهد ماند. همه ما انسان ها علاقه داریم که بدون دغدغه به خوشبختی دست پیدا کنیم. و همیشه حس خوب داشته باشیم.

موضوع اصلی این است که پیشرفت و ترقی در زندگی نیازمند تلاش و کوشش است. و زمانی که بدون تلاش در حال تظاهر به خوب بودن باشید، هرگز خوشبختی را تجربه نخواهید کرد. برای اینکه خوشبختی واقعی و دائمی را تجربه کنید، لازم است که از روانشناس و مشاورین متخصص برای برنامه ریزی روزانه زندگی راهنمایی بگیرید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه تظاهر به خوب بودن می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع: تظاهر به خوب بودن | 5 راه جایگزین تظاهر به خوب بودن 

تظاهر به خوب بودن چگونه است؟

همه زندگی ها بالا و پایینی های زیادی دارد. اغلب ما انسان ها زمانی که در جمعی قرار می‌گیریم، مشکلات خود را به فراموشی می‌سپاریم و در واقع با سیلی صورت خود را سرخ نگه می‌داریم. گاهی نیز انسان ها به دلیل ترس از روبرویی با مشکلات و حل مسائل، تظاهر به خوب بودن می‌کنند.

اما تظاهر به خوب بودن تا کی؟ تا چه زمانی باید احساسات خود را سرکوب کنیم و لبخند مصنوعی بر لب داشته باشیم؟ افرادی که همیشه تظاهر به خوب بودن می‌کنند، طعم خوشبختی طولانی را به درستی نچشیده اند. به همین دلیل به جای اینکه دائم در حال تظاهر باشید، راهکارهای جایگزین را استفاده کنید تا در نهایت خوشبختی واقعی را تجربه کنید. در این مقاله راهکارهای جایگزین تظاهر به خوب بودن را توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

پیامدهای تظاهر به خوب بودن

تظاهر به خوب بودن اگر به صورت دائمی باشد، اصلا خوب نیست. پیامدهای این رفتار آسیب زا است و به مرور زمان زندگی فرد را مختل می‌کند. در این بخش مقاله راجع به پیامدهای تظاهر به خوب بودن توضیح داده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد