مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

آدم‌های اصیل

آدم‌های اصیل از آن دسته افرادی هستند که همه ما دوست داریم در کنارمان داشته باشیم. انگار که این افراد با خودشان آرامش و محبت را جابجا می‌کنند. به همین خاطر حضورشان در کنار ما چنان حس خوبی را به همراه دارد که همیشه از دیدنشان خوشحال می‌شویم. شاید این موضوع باعث شده باشد که شما هم دلتان بخواهد تبدیل به چنین فردی بشوید.

منبع: آدم‌های اصیل


اما چطور اصیل رفتار کنیم؟ حتما این را فهمیده‌اید که شما نمی‌توانید به‌ دروغ ادای آدم‌های اصیل را در بیاورید بلکه می‌بایست برای کسب ویژگی‌های شخصیتی آنها تلاش کنید. اگر شخصیت و رفتار آدم‌های اصیل برای شما هم جالب شده است پیشنهاد می‌کنیم در ادامه این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله سعی داریم تا معنی اصالت، ویژگی افراد با اصالت و راه‌های رسیدن به آن را با هم بررسی کنیم.

برای دریافت مشاوره در زمینه آدم‌های اصیل می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت منزل با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

اصالت یعنی چه؟


قبل از هر بحث دیگری بهتر است با هم راجع به معنای اصیل بودن صحبت کنیم. شاید برایتان جالب باشد اگر بگوییم اصالت در دنیای روان‌شناسی معنای خاص خودش را دارد. متخصصان روان‌شناسی به کسی اصیل می‌گویند که اهل دروغ و تظاهر نیستند. آدم‌های اصیل معمولا آنچه را از درون احساس می‌کنند به دیگران نیز منتقل می‌کنند. در واقع ارزش صداقت داشتن برای آنها بسیار بیشتر از این است که در ظاهر دیگران را، راضی و خوشحال نگه دارند. به‌ علاوه آنها به‌ خوبی اهداف و خواسته‌های خودشان را می‌شناسند و به سمت آن حرکت می‌کنند.

پس تا به اینجا حتما متوجه شده‌اید که علم، ملاک اصیل بودن را پیشینه خانوادگی یا وضع مالی فرد نمی‌داند. اصیل بودن در معنای علمی و صحیح آن این است که یک نفر تا چه حد می‌تواند فاصله دنیای درونی و بیرونی را برای خودش کم کند. به کل آدم‌های اصیل رفتارهای خاص خود را دارند. اگر شما نیز تمایل دارید تا مانند آدم های اصیل باشید؛ از روانشناس کمک بگیرید تا به هویت واقعی خود دست یابید. برای کسب دریافت مشاوره فردی کلیک کنید. 

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.

اهمیت رفتار با اصالت

اصلا چه اهمیتی دارد که رفتار اصیل داشته باشیم؟ مارتین سلیگمن، روان‌شناس معروف آمریکایی و مبدع نظریه روان‌شناسی مثبت، اصالت را یک توانایی بسیار مهم در هر فرد می‌داند. پس همان‌طور که می‌بینید این موضوع به‌ خودی‌ خود در بین توانایی‌های مثبت قرار گرفته است. یعنی داشتن آن به‌نوعی می‌تواند مهارت و قدرت شما برای زندگی در دنیای امروز باشد. به‌غیراز آنچه گفته شد ویژگی‌های مثبت دیگری هم برای آدم‌های اصیل وجود دارد.

اولا وقتی شما چیزی برای پنهان‌کردن از دیگران نداشته باشید خودتان هم در آرامش بیشتری خواهید بود. در این شرایط شما هشیار یا حتی ناهشیار نگران این نیستید که اگر دیگران واقعیت را بفهمند چه برخوردی خواهند داشت. به‌علاوه اصالت باعث خواهد شد که بسیاری از اطرافیان شما به سمتتان جذب شوند. زیرا تقریبا همه ما دوست داریم که با آدم‌های اصیل، قابل‌ اعتماد و صادق ارتباط داشته باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه با کلاس بودن کلیک کنید. 

آدم‌های اصیل را چطور تشخیص بدهیم؟

برای شناختن آدم‌های اصیل احتیاج به کمی زمان دارید. اجازه بدهید مدتی از ارتباط شما با آنها بگذرد. در این فاصله رفتارهایشان را زیر نظر بگیرید. آیا آنها واقعا به همان حرفی که می‌زنند عمل می‌کنند؟ تا به‌ حال دیده‌اید که در مقابل یک نفر حرفی بزنند و بعد پشت سرش حرف دیگری بزنند؟ اگر بعد از گذشت زمان متوجه شدید که او واقعا در رفتارش صداقت به خرج می‌دهد می‌توانید او را به‌عنوان یک انسان اصیل بشناسید. یادتان باشد که شخصیت‌های دروغگو و متظاهر به‌ مرور زمان خودشان دست خودشان را رو خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ویژگی آدم های تازه به دوران رسیده کلیک کنید. 

چطور اصیل رفتار کنیم؟


درست است که آدم‌های اصیل را زمان به ما نشان می‌دهد؛ اما این افراد ویژگی‌هایی هم در رفتارشان دارند. شناختن ویژگی‌ رفتاری آدم‌های اصیل هم به شما کمک می‌کند که آنها را سریع‌ تر بشناسید و هم باعث می‌شود تا سعی کنید این ویژگی‌ها را در خودتان ایجاد کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد