مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

ازدواج اجباری

ازدواج اجباری یکی از معضلات اجتماعی است که افراد زیادی سالانه مجبور به انجام آن می‌شوند. این نوع ازدواج به دلایل مختلفی همچون فشار خانواده، شرایط و مشکلات مالی انجام می‌شود اما این افراد معمولا آسیب‌های بسیاری از این نوع ازدواج می‌بینند. زمانی که دو طرف در شرایط سنی و فکری نامناسب و بدون شناخت و علاقه با هم زیر یک سقف می‌روند، انواع آسیب‌ها در کمین آن‌هاست؛ آسیب‌هایی مثل خشونت و قتل‌های خانگی، خیانت، خودکشی و هزاران بلای دیگر. در واقع این نوع ازدواج نه تنها باعث مصلحت نیست بلکه باعث رواج بیشتر فساد در جامعه می‌شود. افرادی که مسبب اینگونه ازدواج‌ها هستند باید از عواقب و پیامدهای جبران ناپذیر آن آگاه باشند تا شاید اینگونه در تصمیم خود تجدید نظر نمایند. 

برای دریافت مشاوره در زمینه ازدواج می‌توانید در هر زمان از روز برای مشاوره تلفنی خانواده با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره 02191002360 و یا از طریق تلفن های ثابت شهری با شماره 9099070354 تماس بگیرید.

منبع : ازدواج اجباری

منظور از ازدواج اجباری چیست؟


ازدواج اجباری چیست؟ چه تفاوتی بین ازدواج سنتی و اجباری وجود دارد؟ منظور از ازدواج اجباری؛ تحت فشار گذاشتن یک فرد برای ازدواج است. این ازدواج توسط اعضای اصلی خانواده، تهدید، خشونت و … رخ می‌دهد. در این نوع رابطه هیچ علاقه ای وجود ندارد و رضایت اعضا نیز مشاهده نمی‌شود. 

ازدواج اجباری آسیب و پیامد های زیادی به همراه دارد. این آسیب ها به دلیل عدم رضایت زن و شوهر است. دلیل این نوع ازدواج، خشونت و تهدید دیگران است. چنین ازدواج هایی انواع مختلف دارد که در این مقاله به طور کلی به آنها اشاره کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.


ازدواج اجباری به چه صورت رخ می دهد؟

ازدواج اجباری به اشکال مختلفی ممکن است رخ دهد. خیلی از کسانی مجبور به ازدواج اجباری شده اند، هرگز تصور نمی کردند که در چنین شرایطی قرار بگیرند. در ادامه به طور کلی شرایطی را شرح گفته‌ایم که هر کسی ممکن است خواه ناخواه در آن قرار بگیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد