مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

مشاوره روانشناسی ذهن نو

مرکز مشاوره ذهن نو برترین مرکز مشاوره روانشناسی در زمینه های مختلف روانشناسی از جمله مشاوره خانواده، ازدواج، کودک، طلاق، خیانت، نوجوان، بلوغ، جنسی و سکس تراپی ، ترک اعتیاد، اختلات روانی و شخصیت و ... می باشد.

نوشابه خوردن کودک | 15 مضرات نوشابه برای کودکان

نوشابه خوردن کودک یکی از دغدغه های والدین است. اغلب کودکان علاقه زیادی به مصرف نوشابه دارند. آنها به طعم، رنگ و بسته بندی جذاب نوشابه علاقه مند هستند. اما به دلیل قند زیاد موجود در نوشابه؛ زیاده روی در آن باعث بروز عوارض مخرب می‌شود. این نوشیدنی ها برای کودکان مضر است و هرگز مصرف آن توصیه نمی‌شود.


نوشیدنی هایی مانند نوشابه که جز مواد ضرر چیزی ندارند؛ متاسفانه مورد علاقه خیلی از کودکان است. این عوارض در دسته های مختلفی مانند آسیب به دندان ها، افزایش وزن، بیماری های قلبی، ناراحتی معده، دیابت، سلامت استخوان ها و … قرار دارند. به همین جهت هرگز به فرزندان خود از این مواد ندهید. از رژیم غذایی سالم استفاده کنید تا کودکی شاد و سالم داشته باشید. در این مقاله به طور کامل راجع به مصرف نوشابه کودک صحبت کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره در زمینه نوشابه‌خوردن کودک می توانید در هر زمان از روز برای مشاوره شغلی با برترین متخصصان در مرکز مشاوره روانشناسی ذهن نو از طریق شماره  02191002360 و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099070354 تماس بگیرید.


منبع:  نوشابه خوردن کودک

نوشابه خوردن کودک


اغلب کودکان علاقه زیادی به مصرف نوشابه دارند. اما نوشابه خوردن کودک جز عوارض چیزی به همراه ندارد. نوشیدنی های این چنین به طور کامل سلامت جسمانی فرزند شما را تهدید می‌کنند. اگر قصد دارید که فرزند خود را از مصرف چنین مواد غذایی دور کنید؛ خودتان نیز باید از مصرف نوشابه و مواد غذایی مضر اجتناب کنید. کودکان به طور کلی از والدین یاد می‌گیرند. به هر نحوی که شما تغذیه داشته باشید؛ کودک نیز به همان نحو غذا مصرف خواهد کرد. برای اطلاع از روش های تربیتی حتما از روانشناس کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

حتما از صفحه اینستاگرام ذهن نو و کانال تلگرامی ذهن نو دیدن نمایید.


عوارض نوشابه خوردن کودک


نوشابه خوردن کودک عوارض بسیاری به همراه دارد. این عوارض در دسته های مختلفی قرار دارند که در این بخش مقاله به آنها اشاره کرده ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد